Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 15, 2012

Anak saya dah nak kawin

ni la cincin tunang anak saya...hukhuk

hahahaha
anak baru 3thn dah perasan nak dapat menantu...eh
ala saja nak tunjuk cincin yang saya redeem dr uncle poh kong.
nak amik emas kuning...tak sanggup nak tambah duit..mas mahal wooo..takder promosi lak tu.
so saya amik perak 915...leh la dapat 2 bentuk.

satu untuk saya satu untuk abang...
boleh la..kena tambah $58....
alhamdulillah...rezeki kat tmpt keje dapat la vouchure2 dari tmpt macam2 tu...
sekarang saya tak perlu naik ke KL untuk langsaikan vouchure2...kat KB pun boleh aje..
parkson,giant...jusco je belum ada...bila nak buka kat KB ni...kang nak naik Tunjong Pavillion boleh la buka satu kat situ...huhu

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi