Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 31, 2012

kakak, ibu minta maaf ya

pagi tadi nak cepat...air panas kat tangan, kakak nangis sebab dia bangun ibu takder sebelah..semua pun dah bangun dia je yang lambat. Kakak mmg macam tu, pagi mesti nangis bila tgk takder saper2..
.
.
pagi2 nangis..pastu lari2 nak gi kat ibu yang dok dokong adik & pegang cerek air panas...ibu takut tertuang air panas kat kakak...tak sengaja ibu tertolak kakak ke belakang...kakak jatuh...
ibu kesal sangat takleh nak imbang semua tu...nasib tak tumpah air panas & tak kena adik jugak.
ibu je kena sikit kat tangan...alhamdulillah
.
.
tapi kesian kakak jatuh...tak kuat, tapi tu pun ibu rasa bersalah sangat...banyak kali tanya kakak sakit ke tak...gosok2 dia..nampak ok..insyaAllah.

Ibu minta maaf ya kakak...sori sangat2.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi