Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 17, 2012

Syahmi:10 bulan


15/01/2012 genap 10bulan syahmi.
Alhamdulillah..dia membesar dengan sihat.
takder gambo terbaru budak ini..yang ini pun ok lah

sudah berdiri agak lama, tapi masih belum mau melangkah...
gigi masih dua batang kat bawah
suka bergurau...wah kalau bergolek senda gurau kat tilam mmg kesukaan budak tecit ni sekarang.
suka sup...suka sangat2
dah makan macam2
tapi bukan jajan la...
pantang nampak orang bersiap pasti bising nak ikut.
suka tengok bola kat TV...juga suka tengok national geographic...bagus2 ibu suka
saya perati anak2 saya tak gemar sangat kartun buat masa ni la..lain masa tak tahu
apa lagi ek..alamak ibu blank dah
apa2 pun syukur dengan anugerah ini..

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi