Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 31, 2012

best moment

ewah...berpangku2 pulak dia...

syahmi ni manja lebih kurang kakak la jugak
ingatkan anak laki takder la manja macam nak pompuan..
sama jer..
ibu gerak jer..mula nangis macam kan kena dera...
tapi best..anak manja dengan ibu...

malam kalau takder ibu alamat takleh tido la semua...
pagi2 ibu bangun semua bangun..
tu yang sekarang ni susah sikit nak buat sarapan..
buat air jelah cicah ngn biskut kering
kalau ibu sempat adalah..
kalau tak beli kuih kedai jelah.
apa pun best bila bercakap pasal anak2:-)

1 comment:

linziana said...

Memang best bila cakap pasal anak.Hmmm Nanti depa besar daha de haluan hidup sendiri kita plak yang sunyi kan..So masa yang ade ni sesamalah kita hargai...depa membesar cepat sungguh.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi