Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 26, 2012

buta jalan

cuti CNY hari tu ada pegi kenduri kat Pasir Puteh.
masa pegi follow kete saudara
balik x follow sb rasa macam boleh balik jer (saya berdua dengan mek sja)..huhu
tapi tak rupanya..
tersesat lalu jalan jauh..alamak
dari tak sampai sejam boleh jadi sejam lebih baru sampai rumah..
itu lah masalah saya, lagi2 kalau saya drive sorang2..
sgt2 buta jalan.
walau sudah 2-3 kali pegi..saya masih tak boleh
saya mesti kena ada co-pilot tak pun jadi mem sudah.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi