Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 04, 2012

Jiwa kampung

baru2 ni saya ada ke KL.
pesat sungguh membangun KL kan.
orang kampung masuk bandar ginilah rupanya.
hehehe
tapi betul la saya rasa saya mmg takleh nak adapt ngn suasana KL
orangnya yang terkejar2 setiap masa
bawa kereta laju2
dressing up to date, ber"tie" bagai-executive katakan.
jiwa saya mmg jiwa kampung la.
mmg patut pun saya amik keputusan nak keje kat kampung.
tapi sekali sekala ke KL tu syok jugak.

2 comments:

aNoY said...

siti...kl ni takde la sgtttt up to date benor dress-up nyer. biasa2 je. tang bwk kete laju2 tu betui. lmbt 1 saat je kete blakang dah sakan honk. ni dah terbalik kot dgn aku...hok aku masuk luar kl...serius aku cam jakun sket.

shaliza said...

Dilla; hehehehe

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi