Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 15, 2013

Anak Soleh Saya : 2thn

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni, Jumaat 15/03/2013 genaplah budak bertuah ni 2 tahun...
kalau kakak dulu ada potong kek, dia ni tak tahulah, sebab mak+paknya bizi boleh tahan:-)
tengok lah dulu macamana..anak lelaki lagi pun..tak heran rasanya nak potong2 kek ni kot....huhuhu

2thn....masih lagi dok nenen..hahaha
ibu malas nak buat apa2..biarlah dia benti dengan sendiri macam kakak.
perkembangan --> sama la dengan budak lain jugak yang sama baya dengan dia:-) (malas la nak tulis, kang ada pulak yang cakap macam dia jer ada anak, walau sebenarnya nak cerita:-)
kecik jer budak ni lahir dulu--> 2.1kg (nasib cukup kg..klu tak kena dok dlm inkubator) sekarang boleh tahan kalau dokong tu rebeh la bahu:-)
Apa pun Selamat Hari Lahir Mohommad Syahmi, ibu doakan syahmi jadi anak yang membanggakan suatu hari nanti, dan penyelamat ibu+abah:-) kelak, InsyaAllah

1 comment:

nazeef nazeem said...

alamak..da lewat la anty nak wish...Selamat hari lahir Mohommad Syahmi..semoga panjang umur sihat sejahtera ye ;-)

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi