Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 24, 2013

Segan

Assalamualaikum w.b.t

Segan:-)
tulah yang saya rasa sekarang ni...
saya ni mmg agak penyegan lah..

cerita dia macam ni..abang2 dengan kawan2 dia rancang nak bawa famili masing2 pergi berkelah..
so masing2 bawalah apa nak bawa untuk santapan nanti..
tu okaylah..setakat nak masak benda simple2 tu...insyaAllah no hal..

masalah saya..apalah  saya nak borak nanti..
dorang semua selalu jumpa sebab selain kerja surirumah mereka tinggal dekat2...
saya ni, dahlah jarang2 jumpa..pastu pulak ada yang tak kenal pun..huhu
segan la pulak...jangan orang cop saya sombong dah la...:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi