Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 29, 2013

roket vs raket

Assalamualaikum w.b.t

suatu hari, pulang dari amik kakak & adik  dari rumah Tokma.
nampak budak2 dok main badminton...

kakak: ibu, roket kakak ada so jah (satu jer)

ibu: roket? (tak perasan yang dia dok tengok budak2 main badminton)
bila kakak beli roket?

kakak: ibu la beli, baru ni ado dua, lo ni ado so jah...

(baru sedar roket tu racket la)

hahha

ok nanti ibu beli roket eh raket lain ya..ibu pun nak main jugak ni boleh la hilangkan sikit lelemak ibu yang dah degil ni...awas ko lemak, selama ni aku dok wat tak tahu eh..sekarang aku nak burn korangs semua yeh:-)


1 comment:

RieNa said...

mainla roket dgn kakak. takpe tak main betul2 pun,jd dpt lompat jgk skit2. camon!! hahahaha

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi