Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 14, 2013

Kakak yang manis:-)

Assalamualaikum w.b.t

kakak punya cerita ni..
adik tak berapa sihat jadi dok merengek2...dan asyiklah dok panggil ibu..
nak pujuk adik, ma bagi lah gambar kawin kami, cakap ni ibu...huhu
kakak tengok, boleh dia tanya...kakak dok mana masa ni?
hahaha...(kakak belum proses lagi--->nak jawab gitu boleh:-)
saya mahu terbang:-)
ecehceh cat walk kita:-)

ada gaya dah tu kak:-)
p/s dulu dengar jer orang cerita..sekarang dah alami sendiri..sejak pegi sekolah ni macam2 pulak dia..yang penting dah pandai buat joke:-) tak daya dah ibu nak gelak kakak oiiii

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi