Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 22, 2014

Mewarna

Assalamualaikum w.b.t

Sabtu lepas 17/05/2014, kakak ada masuk pertandingan mewarna...
cikgu tadika dia pilih, katanya kakak boleh mewarna.
so okaylah...hantar la dia pergi..
tak amik gambar pun sebab dok melayan hero...
lagipun, urussetia tak bagi masuk kat tempat budak2 nak mewarna tu...so just leave she there.
event tu rasanya sempena hari muslimat kut...
antara pertandingan yang dibuat...untuk budak2 mewarna tu je kut
- deko pulut kuning
- cara dodoi anak
- muka seiras
- cabutan bertuah
lain2 tak tahu pulak saya
.
.
kesudahannya kakak tak dapat nombor pun...
tapi no.1 - no.3 semua kawan2 dia..tapi umo 6thn la..dia sorang jer 5thn
ramai jugak yang masuk...
kebanyankan tak sempat siap, sebab tak biasa  warna kertas A3...besar sangat kut bagi dorang...
gambar famili masa raya.
tak sempat saya nak amik gambar yang kakak warna...sebab dia terus hantar nak terkucil katanya:-)
takper lain kali pulak ye kak...bagi akak merasa ok dah.
kakak nun kat tengah2 ada 3 orang girls tu...kakak pakai tudung pepel...tu kawan2 dialah tu...yang berdiri tu cikgu dia...tu jerlah seketul gambar yang sempat diambil...tu pun dah hujung2. Macam2 gaya ada..meniarap la menonggeng la...huhu

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi