Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 17, 2014

Wau lagi

Assalamualaikum w.b.t

entri yang lepas tu takder gambar wau yang kami buat kan..
ok ini 2 biji wau yang abah dorang baru buat..
yang besar tu dah success, yg kecik pulak terkoyak sebab berebut...so kena tampal lain...
sebenarnya dah banyak biji jugaklah buat...tak sempat nak amik gambar jer..
anak-anak excited sangat nak naikkan wau2 tu...
ini wau yang terbaru....dah naikkan beberapa kali..okaylah naik dengan baik. selepas beberapa kali cubaan.
bukan mudah ya nak naikkan wau...baru saya tahu..
kena tahu cari keseimbangan.....
dah nak habis musim kut..sebab banyak bendang yang dah dibajak...takleh nak main la bila orang dah tanam padi....saya tak pergi pun tengok..tak larat sudah...tapi dengarkan dorang bercerita macam seronok sangat..enjoy kata kakak...huhu
kaki tu takyah cakaplah dengan hitamya sebab dorang pijak jerami yang dah dibakar...baju toksah cerita la...nak kena sental dengan tangan takleh masuk mesin sebab habis hitam kena debu jerami yang dibakar tu...sabar jerlah...tapi tulah kenangan kan...boleh dicerita kembali bila dah besar nanti:-)


No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi