Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 01, 2014

end of april 2014

Assalamualaikum w.b.t

dah pun masuk bulan 5....
saya ada lebih kurang 3 minggu untuk terima orang baru dalam famili kami..insyaAllah
doakan kami ya...cuti bersalin kali ni best rasanya..sebab masuk bulan puasa sekali...
harap2 tahun boleh puasa penuh la ya:-)

tahun ni solat raya mesti warna-warni...
yelah...sekarang kan trend telekung lycra yang warna-warni tu...
akak saya ada offer, tapi buat masa ni saya masih prefer untuk warna putih...tak tahulah lepas ni berubah hati ke apa kan....huhu
contoh orang jual kat Fb..cantik2 kan?
bercerita telekung solat macamkan boleh gi solat raya jer....yelah saya tau..anak kecil agak susah kan nak pergi nanti...takpelah lain kali, insyaAllah.

baju raya? apa-apa jelah tahun ni...ada rezeki ada la baju raya tu...orang dah tempahkan...saya tak terfikir pulak untuk saya...untuk anak2 adalah...nanti kita pergi beli...beli awal2 okay lah sikit kekalutannya:-)
cakap baju raya, kawan yang tinggal puasa sb ABC (Allah Bagi Cuti) tu dah ganti ke belum...cepat2 ya...Ramadhan nak datang tu...jgn lewat2.

hehehe apa lagi ek  nak di coretkan...
cukuplah kut..takder idea pulak...
smpi jumpa lagi, InsyaAllah
 

p/s Selamat Hari pekerja semua:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi