Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 25, 2008

apa-apa

so mcm tajuk tu apa-apa je kan...
aku kesibukakan la minggu ni...
apa-apa I :
Tok cik aku uzur,so nk kn jenguk dia selalu...
sian atuk ku itu...tinggal sorang2...ank2 jauh..so kesepian la dia...
aku time weken mmg selalu kesana,tp klu weekdays ssh sikit la,tp klu dia call mmg berdesup la ke sana...
apa-apa II :
SIL aku baru jer deliver anak ke-3...dok nun jaih di Kedah...so MIL aku kn pgi sana la kan...dgr citer b'salin operate...ihhh ngeri aku dgr...aku kirim la present utk baby dia...towel ngn 2 pair socks...comel la brg2 baby ni...haram je aku belum ada baby klu tak semua brg aku amik...cute2
so ahad lepas MIL aku ke Kedah la...
apa-apa III :
hr Jumaat 28/03/2008 ni budak ngaji kat umah mak aku nak buat majlis khatam quran, so mak nk kena sedia kan baju khatam quran....ala2 jubah yg dari Mekah tu...so aku la yang tukang selongkar lemari dia...aku pun lupa mana letak eh semua jubah2 tu...sekali ngn selendang....jumpa jubah jer....selendang mana simpan pun aku tak ingat dah la...last guna klu tak silap last year...emmm nnt2 la aku selongkar semua....lama dah tak pgi majlis khatam quran...nk pakai apa ek hari jumaat ni....
apa-apa IV :
projek2 yg kami buat on progress...

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi