Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 03, 2008

cuti skol+kenduri+PRU

asyik2 dok ckp psl pru kan...lupakanlah sebentar.....
hmmm cuti sekolah pun dah dekat ni...banyak la kan jemputan kenduri diterima...dan aku kena wakil on behalf mak aku ke jemputan yg dia terima....malas sih nk pi kenduri2 ni. nak wat camner kan...nak tak nak kn pgi la jugak...mak aku nk kn gi kenduri anak sedara dia kat KL. sepatutnya aku ngn abang pun pgi jugak...masalah nk tinggal tok nik aku la plk sorang2...hmmmm hampeh tul la...tok nik pun satu hal...ada anak sendiri taknak duduk ngn anak,nk gak duk ngn kami. apa la...cobaannn. klu tak, blh la jalan2 KL...lama dah tak turun KL ni...almost 2 year aku rasa.
Aku harap akak2 aku balik la cuti skol ni...bawak balik anak2 buah aku itu...bosan ni takder budak nak main2. Semalam ada la sepupu mak aku balik...comel tul anak dia..athirah nama budak tu...ada ke abg aku tanya tak nak ke ibu dia kasi kita anak dia ni...makkaiih...teringin sangat ke abang oiiii...baru 4 bln kawin dah teringin tahap tu....ada ke org nak kasi anak2 dia senang2 gitu je...tak dan nk snap gambo sb nk rush masak..dia smpi pun dah petang aku pun baru balik keje...petang aku "loghat".balik nk kn buat minum petang pastu nk kn masak utk mkn mlm plk...hmmm...routine aku sepanjang 4 bln kawin ewahhhh...lps 4 bln aku tak tau hehehehe....kang penyakit M.A.L.A.S aku serang aku tak tau...huhuhu.....but i'm happy wit new life..

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi