Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 16, 2008

Jumaat 14/03/2008

Jumaat yg indah...penghulu segala hari.
Plan nk upload gambo...komp plk buat hal..
kaedahnya entry aku ttp takder gambo la..
Jumaat 14/03/2008, 5 bln kami bersama..
update tuk 5 bulan..
ya baru 5 bln kan...jauh lagi perjalanan kami...
tp yg aku nampak abg selalu mengalah ngn aku...
kadang aku rasa bersalah sgt2....emmm tak tau la..
aku tak manja ok...aku keras kepala klu blh apa yg aku nk tu aku dpt...
tp skrg aku rasa aku dah blh tolerate la nk banding mula2 dulu...
apa yg pasti aku rasa pemikiran kami sama...kami blh b'bincang...bg idea n kongsi cerita mcm kawan lama....sebelum kawin dulu aku ingat kami b'dua org asing yg takkan blh kongsi ide & pendapat coz kami 2 org yg totaly diferen...tp meleset sangakaan aku...he is a nice guy!
Even edu b'ground dia x sama ngn aku...aku respect la cara dia pk...mungkin dia takder peluang yg sama mcm aku....syukur sangat aku d'takdir bersama ngn dia...aku nk ucap 'timakasih' kat dia tp indirect aku malu...hehehe...
Mlm tu kami dinner tau...besh2x dapat plk mak & MIl yg sporting....ooo bahagia sungguh.
Tp kami masih menanti 1 lg wish kami...sungguh kami teringin sgt...Ya Allah jgn la Engkau uji kami lama2...amin.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi