Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 10, 2008

begitu...begini...

saya dok tgu org Putrajaya balik ni...jeng2 apa la dia bw balik kan..
mak saya la gi putrajaya nun...ikutkan plan saya gi gak...dah takder org nk take care Poknik...ala entry sebelum ada citer hal dia...esok insyaAllah mak saya sampai la....semua org kat sana dok tanya saya (kembang je rasa) naper tak datang....hehehe, bkn taknak tp takleh la...lain kali insyaAllah....ummmm rindu la kat bonda ku itu...
semalam balik abg dah siap masak tau...hehe tomyam campur ngn ikan goreng...turun kete terus suruh aku makan,mak ai mcm ada sesuatu gitu....aku tanya naper rajin sgt dia cakap makan dulu pasni citer....hehehe aku mmg dah lapo so makan jelah..blh tahan gak laki aku masak ya...tthen siap mkn aku nk wat la teh kan cam biasa tu...dia ckp toksah la...dia ajak aku nengok dia beli apa...so aku pun excited la kan mana tahu kan ada hadiah utk aku mcm Pn. Zaimah aka VP nun...admitted pun ada hadiah bagaikan.....hehehe. nak tahu dia beli apa? Dia beli lembu jantan tau...huhu kuciwaaa wa tau...tak kisah la tu kan....dia dah tambah koleksi lembunya....hmmmm. tak penat ke bang,balik keje nk kn tengok2 lembu plk...dan semalam gak projek kami bermula....sekarang hujan so elok la utk projek kami tu...aku yg kepenatan balik keje pun semangat tau...hilang penat bila aku tengok abg semangat gila....org kata projek kami tuh blh dapat hasil dalam 5-6 bln....so kita tengok la nanti...
malam tadi ada org ajak bbq,kami tak pgi,kami qada' tido....klu tak mau pkl 12tgh mlm kami balik malam tadi...ngantuk hari mengundi pun belum hilang lagi...
itula cite begitu begini kami semalam.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi