Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 16, 2008

R.E.H.A.T

emmm gitu la aku klu hari sabtu nk2 plk abg keje...so keje aku ilek2 kat umah MIL...tp buat la gak keje biasa tuh...basuh baju...masak lunch...kemas2 bilik...lps tu aku tido..penat ok tido lama2...tp dah taktau nk buat apa aku tido laa...mesti ada yg ckp tak malu ke tido je kat umah MIL...emmm x kisah la,janji aku tak nyusah kan dia ok....nk borak pun takkan la dr pagi smpi ptg nk borak kan...mau lenguh mulut kami...so kami masing2 buat hal kami...dia pun ok & paham....lg pun dia yg suruh aku rilek2....lg plk aku kan belum ada anak so blh la bertunsrilenang kan....hehehe...
petang kami sama2 ke kebun...keluar la jgk peluh ku...dah lama tak keluar peluh...baru la sihat...

1 comment:

ita.itu said...

hi dik..salam kenal..br 1st time dtg sini...ala MIL ok x pe la kan...jaga elok2 ek...hehe..MIL ni kena kipas baik punye kan..haha

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi