Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 11, 2012

penyakit mak-mak

ha kau..
apa tu penyakit mak-mak ni..huhu
.
.
penyakit ni bila orang perempuan dah jadi "IBU"
dengan otomatik dapat penyakit ni..
tak caya..sila tengok sekeliling anda..
.
.
ibu ni bila dapat anak, otomatik ohhh nak aku lah paling comeiiii
ohh anak aku lah bijak..hehe
.
.
pastu bila demam sikit kalut entah apa2..terlebih risau...
.
.
betul kan?
macam2 lagi lah.
yang penting semua ohh anak aku..
yang tak elok takmo dengar (kalau boleh)
.
.
tapi percaya lah...semua ibu akan rasa macam tu...
anak dia lah yang terbaik...
saya pun macam tu..
tapi kena pada2 jugaklah kan..
kang orang kata apa pulak..
macam kan anak dia saja yang terbaik..
so ok...semua anak2 kita terbaik lah kan..
marilah sama2 didik supaya semua anak2 kita jadi yang terbaik..
.
.
najibah & syahmi...jadi yang terbaik dari yang terbaik ya sayammm...hah nak jugak
jangan marah naaa:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi