Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 18, 2012

Tahun ke-5

11.06.2012, lima tahun sudah saya kat tempat kerja sekarang.
buat masa ni saya tak terfikir pun nak tukar kerja, tapi kalau dapat offer yang lebih baik apa salahnyakan.
so far keje ok, majikan pun ok, gaji pun ok-alhamdulillah.
lepas balik dari perantauan katanya....saya cari keje kat kampung...masa tu dalam tahun 2003
biasala, keje bukan senang nak dapat yang ok...so saya keje je apa yang ada...
pastu diketemukan dengan tempat keje sekarang, alhamdulillah.
masa tu dah lah baru lepas frust kan....jadi kat tempat keje lah yang jadi hiburan sikit.
nak citer kat akak2 mau dimarahnya saya - sebab degil takmo dengar orang cakap, hah jadi betul baru tau.
masa tu jugakla saya terima siapa saja yang mek terima untuk jadi "pelindung" saya.
sekali lagi akak2 saya marah sebab tak nak fikir dulu...hehehe
eh nak cite pasal keje ke pasal apa pulak nikan...ok2 pasal kita sambung kedian ya...huhu
.
.
.
ok nak bagi tahu saya suka keje saya sekarang:-)
Bos, sila naik gaji saya...hehehe
eh...esok hantar tender...dokumen belum setel lagi..ok sambung nanti:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi