Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 10, 2012

Tipu...kantoi?

saper yang tak pernah menipu dalam hidup dia?
.
.
dengar macam alaaa...
hehe rasanya semua orang pernah menipu kan?
samaada dengan niat untuk mengelakkan keadaan jadi tambah buruk @ mmg sengaja nak tipu.
saya akui, saya juga pernah..
.
.
tapi bukan nak cakap, saya ni baik ke apa..
tapi lepas saya buat..otomatik hati saya tak keruan...asyik teringat2 jer
smpi masuk mimpi pun pernah..
sakitnya menipu...
nak2 pulak bila kantoi kan?
aduhai...insyaAllah nak cuba elakan dari sikap ni..
nak2 pulak dengan anak2..akan cuba untuk berterus terang walaupun agak perit.
anak2 tengah membesar, dia sedang observe semua benda-macam span.



No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi