Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 12, 2012

saya bukan cikgu:-)


sedih jer rasa..bila orang ingat saya ni cikgu..
kecik hati saya tau.
taulah impian saya yang pecah tak jadi sob..sob..
.
.
balik keje, kalau ada tamu....mesti tanya ngajar mana?
.
.
jumpa kawan lama (yang tak pernah berhubung la)...pun macam tu jugak...ngajar mana?
.
.
.
pegi kedai mas teman bonda pun..tokei kedai dok cikgu2...alahai..
.
.
saya ni kerani cabuk jer...sob2..
.
muka & pakaian saya macam cikgu ke?
.
.
jadi cikgu untuk anak2 jer lah kut...

p/s...tu maknanya saya ni di kalangan orang bijak pandai agaknya masa sekolah dulu..ehem2 tumpang lalu ya...:-)
p/ss...apa2 pun syukur saya dengan apa yang saya ada sekarang...Alhamdulillah

1 comment:

linziana said...

aminkan aje...hehehehe.mana tahu dikemudiannya jadi cikgu kalu tak kita yang jadi anak kita yang jadi.hehehe.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi