Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

February 20, 2013

PMC & VCOA

Assalamaulaikum w.b.t

PMC - Pure Marin Collagen
VCO - Virgin Cocoanut Oil Antioxidant

hah tiba2 jer kan..
bukan apa saya sedang mencuba 2 benda tu.
iyalah kan dah masuk 3 series ni..bandan nak kena tambah apa yang kurang kan.
lagi2 dah ada famili.
kesihatan nak kena amik tahu juga kan?
saya tertarik dengan 2 produk tu bukan apa,
saya ni sejak masuk 3 series rasa macam dah mula kurang metabolisme...
saya perasan badan saya cepat naik....cepat mengah & kurang berpeluh (nak peluh apanya senaman jauh sangat nak buat)
pastu pulak sistem pencernaan pun macam tak stabil...2-3 hari baru rasa nak membuang..
so saya rasa itu dah tak normal macam dulu..huhu

so far, sejak saya amik 2 benda ni, ok sistem badan saya boleh cerna dengan baik..hari2 buang...alhamdulillah..mungkin saya kurang minum air sebelum ni hahaha
2 benda ni, kalau kita amik kena minum air banyak..kalau tak ada efek...huhu psiko jugak tu..
jadi kesimpulannya jugak...banyakkan minum air & makan makanan yang menyihatkan:-)...hahahaha

p/s ramai yang jual benda alah tu..nak cuba, cari lah agent yang membantu:-)

2 comments:

RieNa said...

shaliza beli dgn sapa? sepet ke org lain..? (sbb tau sepet yg jual, tak baca blog org lain pun. keke)

shaliza said...

PMC beli ngn kawan yg keje kat sarawak.VCO tu beli ngn sepet. Try la...

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi