Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

August 18, 2014

Buka Akaun TH

Assalamualaikum w.b.t

Anak2 mmg saya akan bukakan akaun Th untuk dorang...
duit yang orang kasi kita masukkan TH...
tak banyak..sikit2 pun takper. 
Semalam dah pegi Bank Islam untuk buka akaun TH  untuk Saniy..dan simpan duit raya kakak & syahmi
line down pulak kena pegi ke TH KB...jadi tak buat la semalam....malas nak ke bandar..dgn panas jln tentu nya sesak waktu lunch...
bila la pulak nak pergi ni...kena pergi sana jugak sebab di Bank Islam sekarang tak boleh nak buka akaun TH terus..nak kena ada akaun bank islam dulu baru leh buka akaun TH...

Untuk tahun ni adik saniy lah juara...
orang baru kan...
tahun depan ada rezeki kita pukul rata saja macam kakak & abe mi sekarang:-)



1 comment:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Akak pun belum berkesempatan nak bank in duit raya anak2.. akak pun suka menyimpan di TH liza.. senangkan.. duit simpanan kita dah dizakatkan..

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi