Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

August 06, 2014

kakak & adik saniy

Asalamualaikum w.b.t

kakak sekarang kalau tanya adik mana....dia akan tanya adik syahmi ke adik saniy...
kemain dia...anak sulong lah katakan
dia belum belajar puasa pun lagi....bangga tengok anak2 orang berpuasa...alhamdulillah.
kita cuba tahun depan...solat pun masih belum penuh lagi....
2 ketul cinta hati...seketul lagi awal2 dah pegi rumah tokmek...rayalah katakan...tak sempat ibu nak amik gambar dorang bertiga:-)
bulan puasa hari tu punyalah awal dia gi sekolah...yelah abah yang hantar....kalau ibu pkl 8.00 baru smpi sekolah...hehehe..sekarang dah normal balik...ujian baru2 ni pun alhamdulillah dapat bagus...ibu doakan kakak istiqamah, terang hati dan anak yang solehah...

1 comment:

RieNa said...

kakak yg baikkkk~!!

tahniah siti. baru sempat ucap hari ni.mmg ternanti update dr siti sbb nak tgk baby. welcome to dunya muhammad saniy! semoga jd anak soleh dunia akhirat. amin.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi