Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

August 26, 2014

Mulia hati dia :-)

Assalamualaikum w.b.t

balik keje semalam, mek cerita yang orang baru yang bawa anak dia mengaji tu tolong dia.
tolong apa saya tanya...
tolong dia sama2 basuh berak (maaf kalau ada yang geli) cik (atok saya, ayah kpd mek)
ya sekarang mek jaga ayah & mak dia....

terkedu saya dengar mek cerita...baiknya dia...saya belum kenal lagi...jumpa pun sekali jer tu pun nak cepat...nak la kenal dengan orang yang baik cam tu...tak rasa apa2 bila tolong macam tu, sedangkan bukan ada pertalian saudara pun....mek cakap dia dah biasa jaga orang tua. Allahuakbar.....harap saya pun boleh jadi macam dia...suka menolong oarang walau takder kena-mengena

untuk mek, saya harap dia sabar banyak....yerlah jaga orang tua ni bukan macam budak kecik...semoga pahala berlipat ganda untuk mek & syurga balasanya:-)
harap mek diberi kesihatan yang baik sepanjang usia dia....kesayangan sangat2.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi