Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

August 27, 2014

Cuti-cuti

Assalamualikum w.b.t

Najibah tiap2 harilah duk tanya bila nak jalan2..
lama tak pegi pantai la...main kolam la...apa2 lah

kesian pun ada jugak...

dah cakap banyak kali...kita pergi lah nanti..
kan ibu baru lepas lahirkan adik saniy...
pulak tu baru lepas raya...
ada2 jer dia..
jgn risau lah kakak....ada masa, rezeki lebih kita pegi lah..lagipun adik saniy kecik lagi nak jln2 jauh ni...
tgu lah adik besar sikit...baru best jalan2
kakak & syahmi bersama famili mama ngah dorang:-)



No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi