Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

October 14, 2014

14.10.14

Assalamualaikum w.b.t

7tahun yang warna warni
hari ini genap 7thn kami bersama...
sukacita kita citer2 lah kan...
yang dukacita tu kita diam2 sudah...huhuhu
ada ke alam rumahtangga yang suka sokmo...pasti ada jugakkan yang dukanya
lumrah la tu...kan pepatah mengatakan lagikan lidah tergigit inikan pula somiistri:-)
anak pun dah tiga....ada sorang makcik saya cakap tahun depan siti tambah lagi...tak lawak okay...huhu nanti lah dulu...kasi ibu rilek2 dulu...
dok belek2 lah jugak folder gambar...jenuh lah duk cari..satu gambar terbaru pun takdak yang kami berdua jer somiisteri....nasiblah ya...doakan ikatan perkahwinan kami hingga ke syurga...dapat lahirkan insan2 kamil putra putri syurga..aminnnn
 

1 comment:

RieNa said...

moga sentiasa bahagia dan dirahmati Allah. amin. selamat menempuh tahun2 mendatang!

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi