Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

December 14, 2014

main mekap2

Assalamualaikum w.b.t

Allah...anak bertuah sungguh...
kat rumah saya mmg takder mekap...
satu bedak compact pun takder apatah nak berlisptik...
tapi bila sepupu2 dia balik...hah ditadahnya muka dia...sakan lah dia..
mula tu takut2 nak tunjuk kat ibu...risau kut2 ibu marah...
hihi.....takperlah sayang...dah ramai2 mmg tak leh kata apa dah...
apa pun shomelllss kamu ni kakak:-)

 
garang eh nampak muka kamu kakak
sepupu2 pulak ramai yang pompuan...menjadilah..sikit2 nak gi rumah tokmek...rupa2 nya dok main mekap2...hiksss

2 comments:

Najib Ariyan said...

dah pandai bersolek tu maka dah nak masuk ke alam remaja lah tu... karang sepupunya mengajar kanlah tu

Rumah Kuning said...

yang kat rumah ni, suka pakai tudung dgn mcm2 gaya. belit sana, belit sini. time keluar, takde pulak nak belit-belit. rimas katanya.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi